هوانوردی و آسمان گردی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هوانوردی و آسمان گردی و آدرس aerospaceeng.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بحران آمریکن ایرلاینز به خاطر مرخصی اشتباهی خلبانان

در اثر اختلال در سیستم رایانه ای شرکت "آمریکن ایرلاینز" هم اکنون 15 هزار پرواز این شرکت در دو هفته آخر سال میلادی با معضل نبود خلبان مواجه شده است.

مسئولان این شرکت هواپیمایی دیروز اعلام کردند به خلبانان و اعضای کادر پروازی که مرخصی هایشان را لغو کرده و به سر کار برگردند، بیش از 1.5 برابر حقوق می دهد. بیشتر مرخصی ها در بازه زمانی دو هفته ای 17 دسامبر تا 31 دسامبر اعطا شده است.

 

هزینه خدمات فرودگاه نجف دو برابر کشورهای اروپایی

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: خدمات هندلینگ فرودگاه نجف دو برابر کشورهای اروپایی است و این برای شرکت‌های هوایی مقرون به صرفه نیست و علاوه بر خدمات هندلینگ، هزینه سوخت نیز در نجف بالاست .

علی عابدزاده درباره تصمیم شرکت‌های هوایی ایران در انتقال پرواز‌های خود از فرودگاه نجف به بغداد گفت: علت این کار مباحث اقتصادی است و هیچ مساله سیاسی در این زمینه وجود ندارد.

[ سه شنبه 12 آذر 1396 ] [ 17:35 ] [ Mehrnoosh ]

روسیه پهپادی غول پیکر طراحی کرد

یک شرکت روس کوادکوپتر غول پیکری با ابعاد ۵.۲ در ۲.۲ مترطراحی کرده که می تواند با ۱۸۱ کیلوگرم بار به مدت ۸ ساعت پرواز کند.

این پهپاد خودران SKYF نامیده می شود و با هدف ایجاد نوعی بستر حمل و نقل هوایی طراحی شده است.

پهپاد مذکور به طور عمودی به زمین می نشیند و بلند می شود. SKYF در حوزه هایی مانند پخش کردن سم و کود، کاشت دانه برای احیای جنگل و کمک رسانی مواقع اضطراری مانند ارسال مواد غذایی و دارو کاربرد زیادی خواهد داشت.

شرکت روسی ARDAN technology آن را با حداکثر سرعت ۷۰۰ کیلومتر برساعت طراحی کرده است. ابعادSKYF نیز ۵.۲ در ۲.۲۲ متر است.

کوادکوپتر مذکور می تواند در ارتفاع ۳ هزار متری پرواز کند. هر چند ابعاد این گجت بزرگ است اما باید توجه داشت که قابلیت تا شدن دارد و در یک کانتینر ۶ متری جا می گیرد. آماده سازی آن برای پرواز نیز ۱۰ دقیقه طول می کشد.

علاوه بر این SKYF برای حمل بار از موتورهای بنزینی و برای ایجاد ثبات هنگام حمل ونقل محموله های سنگین تا مسافت ۳۵۰ کیلومتری از موتورهای الکتریکی استفاده می کند.

[ سه شنبه 8 آذر 1396 ] [ 10:48 ] [ Mehrnoosh ]

⭕️ بازدید از نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی وفضایی ایران_تهران

[ سه شنبه 8 آذر 1396 ] [ 10:27 ] [ Mehrnoosh ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 53
بازدید ماه : 82
بازدید کل : 71703
تعداد مطالب : 44
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1